Nyligen startade LegeArtis söker nu efter svenskar som är intresserade utav att bli en utav de bästa guilderna på Aege. Om ni är i brådska att bli det är troligen LegeArtis ingenting för dig, då vi skyndar långsamt.
Just nu är vi bara tre medlemmar, varav två utav oss (rangahh & streetrobban) är GMs, alltså söker vi efter en bas att stå på, kärnmedlemmar som värdesätter saker som vänskap, heder och pålitlighet.
Vi ser gärna att du är självständig, dvs vi vill inte se några "RESSS!!" eller liknande i guildchatten, trots att vi kommer att komma till hjälp om det nu är så att någon behöver det. Vi letar efter personer som står upp för sig själva och guilden, och ett utav våra krav är att du ska ha erfarenhet utav silkroad sen tidigare (inga Pure-Str-Ice-Blader-Nukers alltså).
Om du redan är i en guild, men ändå intresserad utav att byta eller liknande, skicka iväg ett meddelande till mig/streetrobban, så att vi kan prata med din guildledare så det inte blir några problem.
ign: rangahh & streetrobban.
_________________ Aege (rangahh): Pure int S/S [lvl 4x] Status: RETIRED Olympus (svante): Pure str Blade [lvl 2x] Guild: SwiftJustice [lvl 2] Status: ACTIVE
Jag är intresserad av att gå med i eran guild. Jag är 17 år, men just nu spelar jag på Alps servern, men jag har tänkt byta nu till Aege. Hur bra anser ni att man måste vara? Jag har haft en gubbe som var lvl 28, och den jag spelade nu hann jag bara få upp till lvl 16 på typ 2-3 dar. Så jag kan väl inte direkt säga att jag är skillad, men jag är lättlärd. Bubert_swe kommer jag heta iaf, jag startar min nya gubbe ikväll, jag tror det blir en pure int, S+S, Fire/light.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum