|
Silkroad Online
|
Silkroad Forums
|
Affiliates
|



|
|
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Author |
Message |
nbarten
|
Post subject: Wanadoo PROBLEM AGAIN!!!! Posted: Thu Apr 13, 2006 1:31 pm |
|
New Member |
 |
 |
Joined: Apr 2006 Posts: 32 Location: Netherlands
|
What is THIS@!!!! The problem was solved.... and right now (15:15 Holland) the server got disconnected at silkroad... but it wasnt silkroads problem.
Wanadoo has again the problem of connecting to some servers!
http://www4.wanadoo.nl/meldingen/index.html#0
I'm now thinking: how can they get the same problem again after it is fixed? Is it just they do it sometimes to stop people from playing mmorpgs?
DAMN U WANADOO!

_________________ Big Fan of Bleach!
|
|
Top |
|
 |
woutR
|
Post subject: Posted: Thu Apr 13, 2006 2:10 pm |
|
Elite Member |
 |
 |
Joined: Feb 2006 Posts: 5573 Location: Netherlands
|
yup yup , they wanna ruin our weekends again
_________________

<< >>
|
|
Top |
|
 |
XMoshe
|
Post subject: Posted: Thu Apr 13, 2006 2:49 pm |
|
Ex-Staff |
 |
 |
Joined: Apr 2006 Posts: 17293 Location: Ghosting around
|
yea, goddammit stupid wanadoo
i was very very happy i could play it again and now
worst part...tomorrow (friday), i'll be home around 12:30. lot of sro but now it wont work-_-
BTW het is helemaal kut nu dat paas evenement is, konden we mooi eitjes verzamelen-_-, maar ze hebben dit eerder opgelost dus het moet deze x toch 300x sneller gaan onie 
|
|
Top |
|
 |
nbarten
|
Post subject: Posted: Thu Apr 13, 2006 5:34 pm |
|
New Member |
 |
 |
Joined: Apr 2006 Posts: 32 Location: Netherlands
|
ja, maar als ze het eerder al opgelost hebben, hoe kan het in vredesnaam dan dat het weer zo is????
_________________ Big Fan of Bleach!
|
|
Top |
|
 |
woutR
|
Post subject: Posted: Thu Apr 13, 2006 5:38 pm |
|
Elite Member |
 |
 |
Joined: Feb 2006 Posts: 5573 Location: Netherlands
|
0900-0156 is hun helpdesk nummer bel maar eens op. Je zult waarschijnlijk te horen krijgen : ' We werken er zo snel als mogelijk aan , tot dan zult u geduld moeten hebben , gelukkig heeft u nog wel internet ' ' Wanneer is het gefixed ? ' ' het is heel erg gecompliceerd hoor ! Een bovendien is het pasen , waarschijnlijk volgende week dinsdag , net als uw 4 daags weekend is afgelopen en er eindelijk iemand de stekker er weer in doet. Een prettige dag verder ' TUUUT TUUUT
_________________

<< >>
|
|
Top |
|
 |
XMoshe
|
Post subject: Posted: Thu Apr 13, 2006 6:57 pm |
|
Ex-Staff |
 |
 |
Joined: Apr 2006 Posts: 17293 Location: Ghosting around
|
woutR wrote: 0900-0156 is hun helpdesk nummer bel maar eens op. Je zult waarschijnlijk te horen krijgen : ' We werken er zo snel als mogelijk aan , tot dan zult u geduld moeten hebben , gelukkig heeft u nog wel internet ' ' Wanneer is het gefixed ? ' ' het is heel erg gecompliceerd hoor ! Een bovendien is het pasen , waarschijnlijk volgende week dinsdag , net als uw 4 daags weekend is afgelopen en er eindelijk iemand de stekker er weer in doet. Een prettige dag verder ' TUUUT TUUUT
KANKER, dinsdag pas, en wilde het hele weekend flink gaan ranken:|
|
|
Top |
|
 |
nbarten
|
Post subject: Posted: Thu Apr 13, 2006 7:07 pm |
|
New Member |
 |
 |
Joined: Apr 2006 Posts: 32 Location: Netherlands
|
XMoshe wrote: woutR wrote: 0900-0156 is hun helpdesk nummer bel maar eens op. Je zult waarschijnlijk te horen krijgen : ' We werken er zo snel als mogelijk aan , tot dan zult u geduld moeten hebben , gelukkig heeft u nog wel internet ' ' Wanneer is het gefixed ? ' ' het is heel erg gecompliceerd hoor ! Een bovendien is het pasen , waarschijnlijk volgende week dinsdag , net als uw 4 daags weekend is afgelopen en er eindelijk iemand de stekker er weer in doet. Een prettige dag verder ' TUUUT TUUUT KANKER, dinsdag pas, en wilde het hele weekend flink gaan ranken:|
uhm volgens mij moet je die 'message' van wouter niet al te letterlijk nemen... Je zou dat verhaal te horen KUNNEN krijgen. Maar ja, hij heeft gelijk hoor, ze zijn daar zo sloom. 1) Hoe kan het dat ze dezelfde fout krijgen? 2) Ze weten dan nu toch hoe ze dat moeten fixen?? Moet toch sneller kunnen. Hopelijk zaterdag weer spelen (minimum bij wana-niet-do is 2 dagen denk ik)
_________________ Big Fan of Bleach!
|
|
Top |
|
 |
nbarten
|
Post subject: Posted: Fri Apr 14, 2006 8:05 am |
|
New Member |
 |
 |
Joined: Apr 2006 Posts: 32 Location: Netherlands
|
Problem solved! YESYESYES (they are faster now, they are improving  )
_________________ Big Fan of Bleach!
|
|
Top |
|
 |
XMoshe
|
Post subject: Posted: Fri Apr 14, 2006 1:06 pm |
|
Ex-Staff |
 |
 |
Joined: Apr 2006 Posts: 17293 Location: Ghosting around
|
nbarten wrote: XMoshe wrote: woutR wrote: 0900-0156 is hun helpdesk nummer bel maar eens op. Je zult waarschijnlijk te horen krijgen : ' We werken er zo snel als mogelijk aan , tot dan zult u geduld moeten hebben , gelukkig heeft u nog wel internet ' ' Wanneer is het gefixed ? ' ' het is heel erg gecompliceerd hoor ! Een bovendien is het pasen , waarschijnlijk volgende week dinsdag , net als uw 4 daags weekend is afgelopen en er eindelijk iemand de stekker er weer in doet. Een prettige dag verder ' TUUUT TUUUT KANKER, dinsdag pas, en wilde het hele weekend flink gaan ranken:| uhm volgens mij moet je die 'message' van wouter niet al te letterlijk nemen... Je zou dat verhaal te horen KUNNEN krijgen. Maar ja, hij heeft gelijk hoor, ze zijn daar zo sloom. 1) Hoe kan het dat ze dezelfde fout krijgen? 2) Ze weten dan nu toch hoe ze dat moeten fixen?? Moet toch sneller kunnen. Hopelijk zaterdag weer spelen (minimum bij wana-niet-do is 2 dagen denk ik)
oh hehe, overheen gelezen 
|
|
Top |
|
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|